Mardrömmar?

Godmorgon. Eller..morgon. idag är vi trötta. Natten var hemsk. Jag tar allt från början..
Thea vaknade vid 2.00 (1 timma efter att jag somnat) och hade panik. Och då menar jag panik. Hon kunde inte tröstas på annat sätt än att tas upp i famnen. Annars brukar det ju gå att bara komma in till henne och säga att allt är okej och sen att hon somnar om. Inte denna natt.
Väl uppe i famnen var hon lugn och jag tänkte att då kan jag ju lägga ner henne igen...Trodde jag ja.
Hon fick panik och bara skrek, tror att hon väckte några grannar med.
Så jag fick ta upp henne igen och trösta, sen var det kört. Hon vägrade vara nära sängen. Till slut fick jag låta henne gå ner på golvet för att hon blev för tung för att bäras. Då blev hon överlycklig och gick runt och pratade. Sen efter det..DÅ kunde jag sätta henne i sängen så att jag kunde fixa välling. Runt 50 minuter senare sov hon.
Men jag förstår inte vad det tog åt henne. Det var som om hon trodde att hon skulle dö om hon la sig i sängen. För det var verkligen PANIK. Tårarna bara sprutade och hon bara skrek. Får väl se om nån granne kommer och knackar på sen med en trött min. Pinsamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0