VARNING!

Varnar igen innan inlägget börjar. Ni med känsliga magar borde stänga ner inlägget direkt. Detta inlägg kommer innehålla äckliga detaljer!!



Det verkar som om magsjukan har kommit till vårat hem.
Thea har på kvällen bajsat brunt vatten och spytt fontän 3 gånger.
Jag sa ju att det var äckliga detaljer...klaga inte.
Efter första duschen som blev efter bajset la vi henne i sängen igen. Jag var med henne där inne och sedan hörde jag något som lät som ett stort rap, men det var ju lite mer än ett rap.
Väl uppe i min famn påväg mot duschen igen kom dom 2 andra fontänerna..på både mig och Thea.
Så Thea duschades och sedan var det min tur.
Just nu ligger hon inne i sin säng och pratar, Marcus är där också.
Så imorgon blir det far-och-dotter mys. Tyvärr kan jag inte missa mina lektioner imorgon. Annars hade jag ju velat vara hemma med henne, men skolan kallar för mycket imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0