Dagis.

Jaha mina vänner, Thea har nu gått på dagis i 2 veckor. Och hon STORMTRIVS. Redan från första dagen trivdes hon hur bra som helst. Vi har lämnat henne själv där i 4 dagar och hon blir inte ens ledsen när vi går. Hon bara leker där med sina nya lekkamrater och är hur lycklig som helst över alla BILAR som finns. Men så klart blir hon ju överlycklig och springer fram till oss direkt när vi hämtar henne. Men hon är inte ett dugg rädd över att bli lämnad där. Hon älskar sina dagisfröknar och vi med för den delen. Dom är hur mysiga som helst.
I torsdag var jag dock tvungen att hämta Thea. Hon hade feber och ville inte äta. Men väl hemma fick jag i henne mat. Ja, för att hon 30 minuter senare skulle spy upp allt. Och sen på kvällen hade hon så hög feber att man kunde känna det 5 cm från hennes huvud (jag skojar inte).
Men igår och idag mår hon mycket bättre. Hon är så pigg och glad.
Så idag ska vi först på stan och sedan hem till min bror och umgås.
Hoppas ni får en bra dag mina läsare. Och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0