God morgon god morgon.

Ja då var det en ny dag.
Dagen började med att Thea väckte oss vid 8.30 för att mobilen med alarmet dog. Men vi börjar ju vid 11.25 idag så det gör ju inget. Bara skönt med sov morgon.
Thea har duschat, ätit frukost och nu tittar hon på Lilla djungelboken. Jag ska strax ta mig en dusch och sen ska vi bege oss till dagis och skola. Och jag är Superspänd över fredag! Thea är ju normalt ledig fredagar men inte denna vecka. För denna vecka ska dom ta dagiskort :D Min lilla älskling ska ta sitt första skolkort. Jag sitter på helspänn över att få se dom när dom är klara.
Jaja..nej nu måste jag duscha.
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0