Huvudvärk till max.

Hej på er.
Från igår(tisdag) klockan 18 till idag ca klockan 19 hade jag huvudvärk..vem har huvudvärk i 25 timmar???
Så skolan plågades igenom med huvudvärk..dock var det bara 2 timmar skola men jag läste upp en uppsats för klassen..gör det efter (då) nästan 18 timmar med huvudvärk. Jag kan säga såhär, jag kunde knappt se texten. Men jag klarade det, och efter lektionen gick jag och hämtade Thea på dagis. Och då gick vi och mötte Marcus som hade prov och sedan handlade vi. Resten av dagen spenderades inne..där det var VARMARE!
Thea sover och Marcus och jag ska strax sova vi med..upp vid 6.00 imorgon igen. Tyvärr har jag inga nys bilder på skruttan att lägga in idag..men ni får en gammal bild så att ni har en skönhet att titta på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0