Ingen bra måndag.

Måndagen började dåligt.
Mellan 12-04 i natt var Marcus vaken med Thea. Hon ville verkligen inte sova. Så Thea är hemma idag för att hon knappt sovit. Marcus är hemma för att han var vaken hela natten med.
Och 5 minuter innan skolan började bestämde jag mig för att jag inte våga gå idag heller. Haft haft magvärk sedan jag vaknade. Inte så lite heller. Väl klar och hade skorna på mig så bestämde jag mig för att jag inte skulle klara att sitta stilla 2 timmar i ett klassrum. För nu på morgonen skulle jag haft religion och då jobbar vi inget sjäva. Han föreläser hela lektionerna. Man kan inte gå ut utan att störa eller missa något.
Dumma dumma magvärk. Jag var ju till och med klar att gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0