Lördag.

Hej på er!
Idag är det lördag och vi ska upp till Marcus pappa och äta lite mat. Vet inte exakt när men det blir sen nån gång. Blir skönt med en promenad upp dit. Thea är på blandat humör idag, ena stunden jätte glad och sen helt plötsligt är allt fel, tror att hon är lite trött.
Hon utvecklas bra i alla fall, hon kan säga många ord nu och även små meningar. T ex "Det är slut"(det säger hon såfort det hon äter, dricker eller tittar på är slut), "Mamma bilen"(vilket betyder att mamma ska åka i bilen)
Jaa det märks att hon är en stor tjej, man förstår henne mer och mer.
Nu ska jag snart duscha och sen måste jag handla en kaffe med mig upp till Marcus pappa, vårat kaffe är slut!
Denna målades häromdan av lilla fröken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0