Missat 2 år?

Har jag missat två år? Är Thea 3 år?
Ibland blir jag misstänksam för hon är så "med". Hon kan mer än vad en som är 17 månader ska kunna. Mammas stora tjej. Just nu sitter hon och sjunger, och hon kan det! Hon sjunger rätt!!!!
Hon kan inte bara vara 17 månader? Har jag inte missat 2 år? Nej klart jag inte har, men hon känns mycket äldre!

Hur som, imorse vaknade Thea redan vid 5.30 så idag är jag en trött mamma. Som tur är så hade jag bara 2 lektioner idag..med nästan 5 timmars mellanrum så jag har haft tid att vila.
Imorgon väntas 3 lektioner så jag ska alltså vara i skolan i 6 timmar! Plus att jag ska göra prov på litteraturhistoria. Men jag tror att det kommer gå bra :) Är bara vissa speciella saker som jag inte kommer ihåg i huvudet så som svåra namn.
Nehe nu ska jag titta på barnprogram med min dotter innan hon ska gå och lägga sig :) Klockan är ju redan 17.30.
Ha en underbar kväll mina läsare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0