Om att lyssna på kroppen.

Jag orkar bara inte göra mitt arbete. Jag ska göra en uppsats på 2-3 sidor om den viktorianska perioden PÅ ENGELSKA. Jag orkar bara inte detta ikväll. Mina ögon är alldeles för trötta och kroppen säger SOV!
Men men, det positiva är att den lektionen är på tisdag. Men jag hade tänkt skicka in den imorgon så att läraren kunde ha läst den tills tisdag. Dock hinner jag ju innan min andra lektion som är på eftermiddagen.
Hur som helst så var Thea och jag hos min mamma och pappa idag. Marcus har varit i skolan både lördag och söndag för helgkurs. Thea blev helt överlycklig över att komma dit, dock var hon ganska trött idag.
Innan vi åkte hem så åkte vi till Lager 157, men inget hittades där.
Men jag har faktiskt hittat en jacka till Thea..BILLIGT. Underbara loppis på facebook!!!
Och så har jag hittat en jacka till mig med..dock inte lika billigt för det är i en affär. Är väl bäst att jag hittar mig en jacka att ha nu för det börjar bli väldigt kallt. Och vi har ju en bit att gå med Thea på morgonen när hon ska på dagis.
Nehe..nu måste jag strax sova för annars kan jag lova att jag kommer sova mig igenom den första lektionen. Och klockan är bara 21.35!!!!
Thea myser med sin morfar :) (ursäkta kvalitén men min kamera är dålig)
BUSUNGE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0