Thea = Stor tjej?

Ja med min rubrik förstår ni nog att Thea utvecklas fort.
Igår tog hon ett papper, torkade sig runt munnen...och gick och SLÄNGDE det. Har hon blivit så duktig? Ja hon vet sen länge vart papperskorgen är..men hon torkar sig själv runt munnen? Har min lilla lilla flicka blivit så duktig?
Är föresten väldigt glad åt sen sak, Thea börjar äntligen gå upp mer i vikt. Hon har alltid varit ganska smal, inte underviktig, men smal. Jag tittade på en film igår på henne som var tagen 9/8 och hon var så smal runt magen..det är hon inte nu! Magen putar ut som den inte har gjort sen hon var den där lilla knubbiga 5-6 månaders ungen. Alltså hon är ju inte knubbig men jag tycker om att hon äntligen gått upp mer i vikt för hon har stått stilla sedan några månader. Men äntligen börjar det hända mer.
Jo just det, en sak till har hon lärt sig, (som kanske inte är så jätte bra) hon kan ta sig upp i soffan själv. Hon älskar att stå på schäslongen och titta ut genom fönstret och titta på alla bilar. Så när hon inte fick vara där uppe imorse så klättrade hon upp själv. Tur att jag stod precis brevid.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan göra mig i ordning. Idag har Marcus och jag bara en lektion var så det är inte så mycket att göra idag.
Bildbevis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0