18 september.

Hej på er. Idag är det söndag, och jag sitter i mitt underbara nattlinne där det står "Världens bästa mamma".
Kaffe är strax klart, och Thea ska få frukost.
Och idag är jag ganska nervös över 3 saker.
1a: Vi har prov imorgon i religion.
2a: Thea börjar dagis imorgon, jag som nästan hellre skulle vilja vara hemma med min älskling :(
3a: Jag ska läsa upp en argumentation i svenskan imorgon. Och vad ska jag argumentera emot då? Tror att jag ska ta högre fängelsestraff..kom GÄRNA med förslag.
Så ja, idag ska vi plugga, plugga, äta, plugga, springa bort en snabbis tll willys, plugga, packa Theas dagissaker, plugga.
Nu känns det nästan som om jag tog för många kurser. Och ändå har jag bara 8 lektioner/vecka. Men svenskan är krävande. Går ju Svenska B också eftersom jag har A-kursen sedan gymnasiet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0