Här igen.

Nu är jag här igen. Idag är det söndag och min farmor och farfar kommer hit lite senare på fika. Dom blev så glada över inbjudan.
Veckan har gått bra. Skolan flyter på men råkat missa några lektioner. Men det får jag ta igen. Känner man sig inte kry ska man inte gå.
I torsdags var jag på röntgen ang min njursten. Får väl se vad det visade när dom hör av sig.
För övrigt så utvecklas Thea väldigt snabbt tycker jag. Hon pratar och härmar ord mer och mer. Igår sa hon "Hoppa" och hon säger mer och mer så man förstår. Hon sa till exempel "Hej pappa" häromdan. Man förstår henne mer och mer. Så otroligt mysigt.
Och på tisdag ska jag och Marcus till Lindblomman. Det är det dagiset som Thea ska gå på. Så vi ska dit på möte och ska få se oss omkring. Och sen på måndagen veckan efter börjar inskolningen. Känns skönt att vi äntligen kommer igång med dagiset. Men jag undrar om alla har lika svårt som mig att låta sitt barn börja på dagis. Jag tänker bara på dåligt hela tiden..om vad som kan hända. Men jag är väl bara nojig. Dom kan ju det där.
Nehe..nu ska jag dricka upp kaffet och sen ska jag börja gör mig i ordning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0