Svårt val.

Nu står jag inför ett svårt val.
Igår när jag lyssnade av mina meddelanden så hade dom hört av sig från Academic Work. Dom vill att jag ska jobba imorgon kl 06-11. Det är ju extrapengar för oss, men jag får gå upp väldigt tidigt och jobba för att 30 min efter att jag slutat gå till skolan. Börjar ju skolan 11.25 imorgon. Så nu står jag inför ett svårt val. Jag vet inte om jag kommer orka men det är ju trots allt mer pengar för oss. Och det går ju alltid åt.
Men idag är jag ju till och med hemma från skolan pga förkylning. Vågar jag tacka ja?
Till råga på allt så är jag väl nära på att få magsår för magen gör ont nästan jämt.
Och så kom jag även på att jag ska till röntgen på torsdag för att se om min njursten kommit ut. Och jag har inte märkt att den gjort det så vi får väl se om dom måste spränga den. Enligt läkaren fick man inte ha en njursten för länge för då kan det göra skada på njuren så man behöver njurtransplantation. Underbart att få höra något sånt och sen att stenen inte kommer ut. Det är därför det är sån panik när man inte fått ut den. Det får inte hinna bli nån skada. Så jag kan nog förstå varför jag får magsår..allt kommer på en gång. Läxor, privata tråkigheter, jobbintresse och sjukdom. Kan det inte delas upp i olika månader i alla fall!
Nee nu ska jag mysa med min dotter innan hon ska med sin pappa till tandläkaren. Lika bra att jag stannar hemma när jag är förkyld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0