1 dag kvar.

Då påsklovet snart är över välkomnar jag att skolan börjar igen. Har faktiskt saknat att inte vara i skolan. Och Thea har saknat Dagis, det märks. Hon blir på ett annat sätt hemma..inte ledsen eller så. Men man märker på henne och hur hon beter sig. 
Så imorgon börjar allvaret igen och vi välkomnar det.
Och på tisdag ska vi göra en sak. En sak som förhoppningsvis gör oss väldigt väldigt väldigt glada. Men mer får ni veta efteråt, när allt är klart och vi vet lite mer. 

Påsklovet då? Undrar nog ni. Vad gjorde vi?
Jo vi lekte, vi busade och hade det otroligt mysigt hela familjen. Vi fick även leka modeller en eftermiddag. Något som Thea väldigt gärna gjorde..hon lät inte ens fotograften fota någon annan ;)

Smakprov? Ja varsågoda! Mer än såhär har jag själv inte fått se än.




Och idag, sista dagen på lovet. Då tar Thea och jag en sväng till mina föräldrar. Marcus måste plugga lite så vi åker bort dit och leker. Dagen ser ju ut att bli fin så vi kanske kan vara ute till och med. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0