Om att ha en bra dag!

Dagen började dåligt med kyla och blåst på vägen bort till dagis. Både Thea och jag frös väldigt mycket.
Men vid 11 var det dags för synundersökning och provning av bågar. Så nu ska jag äntligen få ett par glasögon med rätt styrka! ÄNTLIGEN! Och världens snällaste mamma följde med mig ner för att hjälpa mig hitta bågarna som passade just mig! 
Sedan var det dags för skola och en väldigt bra skoldag. Pratade mycket med en klasskompis om uppfostran av barn och sånt. Trevligt! 
Väl hemma möts man av den gladaste och busigaste ungen och då blir ju inte ens humör dåligt precis! 
Så nu sitter vi här och Thea leker och leker. 

Igår (söndag) fick Thea en stol av sin mormor och morfar...som hon ÄLSKAR!


Och jag insåg hur länge sedan det var när jag tog en bild på mig själv...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0