Hoppsan!

Ja, hoppsan är rätt ord. Varför har jag inte bloggat? Det kan man undra.

Få se nu, vad har hänt sedan sist?

Thea pratar jättemycket. Och jag menar jätte mycket. Sådär mycket så man undrar vart hon fått alla ord ifrån.
Dem nyaste orden är: Så, Snö och En gång till. Nu tänker ni nog "en gång till?". Jo när man sjunger med henne vill hon gärna sjunga mer.

Marcus och jag ska åka iväg. Bara vi två. Ensamma. Skäms nästan att säga att vi aldrig varit iväg tillsammans. I april har vi varit tillsammans i 5 år och har aldrig åkt i väg ensamma tillsammans. Så i slutet av denna månad tar vi en minitripp över en natt. Vart och mer detaljer får ni efter resan :)

Skolan rullar på. Jag är förvånad hur duktig jag är på matte. Jag har alltid varit sämst..och jag menar SÄMST på matte. Glad att jag valde högstadiematten för jag fick aldrig lära mig att räkna på detta sätt. Eller så var jag för ung och tänkte inte på att jag behöver kunna det?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0