Här igen

Nu har jag hittat hit igen. Denna gång lyckades jag glömma bort bloggen i 3 veckor. Men nu är jag här.
Vad har hänt?
Thea fyllde år vid mitt senaste inlägg..och hon fick väldigt många fina presenter. Bland annat en trehjuling av sin farfar, bord och stolar av sin mormor och morfar..och myyycket kläder...enormt mycket sommarkläder, men det går åt.

Vi har även varit på utvecklingssamtal på dagis. Hennes fröken tycker att Thea är väldigt duktig och tidig för sin ålder när det gäller vissa saker. Hon tyckte även att Thea har lärt sig att prata väldigt snabbt..och att man förstår nästan alltid vad hon säger, men det märker även vi här hemma. 

Och nu så är både dagis och skola slut för denna termin. Nu väntar ledighet tills mitten av augusti..jag vet dock inte hur vi ska kunna vara hemma så länge utan att bli rastlösa till slut. 

Och så har jag klippt mig...snyggt! Min frisör och jag räknade ut att det var 1 år sedan jag var där och hon sa direkt att över 1 dm av mina toppar var tvugna att försvinna..dem var bara för slitna. Fy på mig.

Kusinerna håller varandra i hand. Sötnosar!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0