Sommarvärme

Idag är den den 20/6, och klockan är endast 10.00. MEN det är ändå nästan 20 grader ute. Är sommaren verkligen här nu? Hoppas på det. Vi har haft alldeles för mycket regn på sistonde. 
Idag, när vädret är som underbarast, ska vi till Theas dagis för midsommarfirande. Det vill säga massa sånger och massa bus! 
Efter det lär nog Thea vara helt slut men vi ska ändå fortsätta och promenera till min moder så vi inte sitter inne hela dagen. 

Vi var och firade Theas kusin i lördags..hela 5 år blev han.



Thea lekte med sina kusiner.



I förrgår var vi på långpromenad...varmt även den dagen.




Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska vi börja göra oss i ordninig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0