Denna dag!

Dagen började bra. Thea är ju alltid ledig fredagar och jag börjar vid 13.00 så ingen klocka ställdes. 
Vid ca 10.30 kom Marcus farmor och farfar och Thea fick en stor bok med prinsesssagor, Marcus fick födelsedagspengar och jag fick en bukett med tulpaner. Efter ca 1 timma kräktes Thea och vi tänkte att det nog säkert var tårtan för hon fick smaka en liten bit. Sedan åkte dem och Thea kräktes igen! 
Vi tänkte att det var nog det sista men sen igen! Allt inom 1 timma. Tydligen kan hon inte ens hålla saft nere. 
Stackars lilla hjärtat. 

Detta är hennes sysselsättning idag!




Sedan jag senast skrev så har det hunnit bli 5 gånger och hon har till och med somnat i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0