Sammanfattning.

Nu har jag lyckats sätta mig vid bloggen igen. Det glöms lätt bort kan jag säga.
Men inte så värst mycket har hänt. Vi har varit i skolan som vanligt och Thea på dagis.
Fast Marcus och jag fick en släng av Theas magsjuka förra måndagen fast det varade bara i 1 dag (som tur var)
Annars har vi umgåtts med mina föräldrar och Marcus mamma på fritiden. Det är skönt nu när man kan vara ute, så då passar vi på.
Thea börjar bli en stor tjej nu också, hon pratar mer än vad vi tror att hon kan och hon..jaa...hon beter sig så att man tror att hon är i alla fall 3-4 år istället för 2 år. Mammas duktiga tjej!



Tyvärr fick jag en dyster min av henne men denna bild visar att våren är här!



Ny soffa har inhandlas.



Thea med sin farmor!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0